Wednesday 3 July 2013

kurus keping,gemok gedempol...oh no....hwaaaaa...

assalamualaikum kawan kawan...

kurus keping gemok gedempol...perkataan y 1st tu sdap kan dgaq n best kan kalu jd org y mcm tu..hehheh...perkataan y kedua..takutkan dgr...tp kalau kurus keping sgt tk best jgk sbb tulangggg ja ado..isi tkado..n nmpk melayang ja..mcm aku dulo2..hahhaha...tk comei jgk..kan kan kan...skang kt cni bukan nk ckp comei tk comei tp keselesaan diri sendiri...bukan nk ckp org y "g" tu tk selesa ..tu atas diri masing2 kan..kang teqasa plak kawan2 aku y comel2 lotte tu..hhehehe..sbb bila bdn aku besaq dr sedia kala aku automatik akan jd malas smpai ari2 kna maqah dgn en nasir aku..sbb qeja nk tdoq ja 24jam...qeja umah pon malas nk buat..huhuhuhu....tk best la bila kena maqah dgn en somi...tp dia kata dia tk kisah besaq mana pon aku cuma y dia maqah bila aku bnyk mkn n bdn jd besaq dr sedia kala aku jd malas..y tu dia maqah...huhuhu...

yang bestnya sedang2 sajo @ lgi best apa y dah diberi olehNYA terima dgn hati y terbuka..kan kan kan..hehheh...tp tk salahkan kalau kita nak berubah dr gemok ke kurus kan..yang penting usaha..jgn giveupkan...tp mulut org melayu neh ya ampunnnnnn sgt sgt sgt susah nk tinggalkan nasi kan...nasi la makanan y aku paliiiiiiing syg skali...heheheh...so susah la utk kurus..tp nownownow tgh usaha blik...aku haqap usaha aku berhasil..bukan aku nk keping sgt..just berat aku skang dh 60kg ,so aku nk kurangkan palg kecik pon 55kg pon dh ok sgt2 dah ngan aku...huhuhuhu..sebab tk boleh terima la bila baju aku banyak yang dh tk muat...termasuk la baju keja...so malu tau bila p keja pakai baju kurung y ketat ..tk selesa lgsung..nak tau setiap kali wat baju tiap kali la aku wat besaq skit dr y lama..tp bila pakainya ketat jgk..adoi..cepat ja bdn aku neh naik kalu sehari aku bantai nasi smpai 3 kali...kehkehekeh.....

hope bulan puasa yang dh nk tiba neh dpt membantu niat aku y suci murni neh...hehhe..tp tktau la kalau time bebuka semua nk hadapnya masok lam peqot neh...hahahhah...tk jd jgk la...kan kan..best tgk kawan kawan yang dh beranak pinak lebih dr aku body depa ya ampunnnnnn..kurus je...cntik sgt....huhuhu..pakai apa pon semua lawo.....hehhehehehe...pastu bila aku blik kg kawan2 jumpa aku cnpem tegoq..."wehhhhh gemoknya ang..."hahahhahaah..ja la y mampu aku bls kata2 depa ...terasa tu terasa jgk tp cuba coolkan diri aku y sbnaqnya sedih siot...hahahahh..tu y aku asyik dok pikiaq kurus kurus kurus......hahahah....moga2 kali neh tercapai la impian aku nk kurus skit dr biasa..hehehehhe...

#k...t jumpa lg ye...luahan neh tkda kena mengena dgn y idup@mati na..hehhehehe...just sharing okey..love u kawan kawan...k..bye..#


No comments:

Post a Comment