Monday 8 July 2013

ASSALAMUALAIKUM.. RAMADHAN TIBA LAGI..ALHAMDULILLAH..

yea.....ramadhan bakal tiba lagi kali ni... hehehheh...tingat zaman kecik2 dulu...kecik2 dulu aku dok ngan tok aku..best wooo..hehehhe...contoh mcm posa ari rabu neh kan..mlm neh arwah tok wan aku dh ingatkan aku niat posa untuk sebulan..heheheh...dia akan ajaq aku berulang kali hari yang sama..katanya takut aku lupa nak niat..almaklumlah cucu dia neh kuat makan..heheh...bgn sahur ngan tok & tokwan aku menu yang paling best & pebret aku teloq dadar,ikan gelama masin..perghhhhh memg best uoll...heheh...pastu ayaq susu @ milo segelas....wat tahan peqot tok aku kata...heheheh

now..masa dh berlalu..cepat ja qasa...kenangan ngan tok & tokwan tkkn lupa smpai bila2...depa la mak n ayah aku...sedih plak qasa...emmm...al fatihah untuk keduanya..semoga sentiasa tenang disana ... 

now...aku sendiri yang kena bgun utk masak sahur...hehehhehe..kunci jam koi 4..tp bgnnya 4:15 ..tk pon plg lewat koi 5:00..hehehe..tu pon lompat katil la kononnya tekejut bgn lewat..hikhikhik...kot mana pon mlm memg dh kena sedia lauk utk sahur...bgn sahur panaskan ja..hehehhe..kan ...skang dh ada en suami so tu yang kena bgn sahur...kalau zaman bujang dulu..sahur aku pukoi 12 tgh malam ja..masak meggi sebungkuih nestum segelas...dh bes...utk peqot sndiri kan...skang neh tk boleh la nk wat mcm dulu...tk ke naya jd isteri derhaka plak...hehehhehhe...tk rela u...

semoga bulan ramadhan kali neh amalan kita akan lebih dirahmati dan diberkati oleh Allah SWT...  amin...jom tdoq..hehhehe...salam ramadhan ye kawan kawan...:)

> esok jgn lupa niat ye kawan-kawan..heheheh....







No comments:

Post a Comment