Thursday 4 July 2013

kenangan lama lg...heheh..part 2..

assalamualaikum...toink toink  jumpa lg kita..hhehehe..neh memori ms f6....kat smkkkm....hehehh..masa neh bnyk ponteng dr p sekolah...hahhahaha...




with eja....bff jugak..hehehheh...pengawas tu..hehehhe..cam tak caya kan...time kelas sej nk start kami pon kuaq n duduk lama2 dlm bilik pengawas...heheh...



y neh masa kat kenduri warden asrama aku...cg amalina..tk silap nama dia..wehhh garang kot dia..penah sekali kena libas ngan rotan sakti dia..time tu aku tghhhh besttt tdoq tgh hari tk p prep...hahahhaha...pastu teman dia tdoq kt umah warden dia..sian dia takut tdoq sorang2..maklum lah kt asrama aku dulu bnyk sgt hantunya..heheheh...serrraaaammm..


dr f5 smpai ke f6..heheheh...neh s kelas tmbahan neh..nek bus sama2..heheheh..mkn bihun sup kt kedai depan sekolah sama2...dok asrama sama2..tp aku kuaq awai sbb takut dgn hantu..heheheheh...so aku berulang la p sekolah dgn min n aini..tgu bas y berejam baru smpai..heheh..


y neh masa g program kat uum..leh plak aku menyanyi kt atas pentas neh..heheh..masa neh tk malu pon..tp kalu skang tolong bg hadiah pon ketaq bes kaki..hahahah..


ha....neh palg menyentuh hati...surat neh dr cg pelatih ms aku f2..dh tk ingat nma cg neh....tp kalu dia terbc blog neh myb dia ingat kot...tq cg..alhamdulillah sy mampu jd seorang yang miliki kehidupan yang cukup sederhana dgn kejayaan , & kasih syg...hormati org y lebih tua dr sy alhamdulillah sampai sekarang sy selalu berusaha utk menghormati org sehabis baik....tq cg n syg cg..sy harap lukisan yang sy bg kt cg dlm frame tu still ada kan..heheh...


ha..neh pas abes f5 neh sblm masuk f6...ngan cg rohita..cg neh masa kami f5..bla qaya memg jd adat la utk p beqaya kat umah dia y sgt2 cantik..heheheh...

hari2 kenangan dgn kawan2 & kehidupan aku sebelum neh selalu aku rindu sbb seronok sgt time neh..heheheh..tk sunyi lgsg ,ada tmpat bersembang,mengadu..tk sama mcm skang ...skang nk luang masa sama2 dh tkdpt dh ..even nk jumpa time raya pon dah susah..almaklumlah..kebanyakan dh ada family so susah la jgk nk jumpa,nk chill macam dolo2...tp tkpe..kita stay cntc kan...kat FB..mujuq ada fb neh sebagai penyambung sillaturrahim....alhamdulillah...



2 comments: