Wednesday 3 July 2013

kenangan lama.. indah rasanya...hehheh

assalamualaikum kawan kawan....hari ni nk share sikit bab kenangan ,memori lama2 neh..since sekolah lg tuuuu...hehhehe...best qasanya kan...kan kan...jom cuci mato....:)


nendia album zaman dolo2..hehhehe..dlm neh semua ada..jenjejeng..








ha.....aku start dgn gambaq neh...neh kawan aku time aku sekolah islah dulu..
hidayah aku kawan dgn dia since drjh1 ..kwan baik..share bekal sama2 ..slalu belanja aku..sbb time aku sekolah rendah dulu aku org susah..so dia qajin tolong aku..pastu time drjh4 aku pindh sekolah tp still cntac,masa sekolah menengah plak kami dok berbalas2 surat..hhehehe..best woo...mcm tggu surat dr marka lg..pastu aku lost cntc dgn dia..tktau nk caqi kat mana..tuptup..kemarin dulu jdnya jejak kasih kami..patut la terlost cntc rupanya dia p smbg blajaq kt syiria..dh kawen dh pon dia..tahniah dayah..semoga jd isteri y baik n dikurniakan zuriat y soleh & solehah..ingat usaha tangga kejayaan okeh..heheh...

Atiyah pulak..y duduk tu..heheheh..memg rare r kawan ngan dia..membe paling best ..dh tk jumpa dh membe sebest dia..hehehheeh..bnyk tu kngan aku ngan dia...setahun bersama memg best tk terkata..heheheh...aku ja tkdak rezeki nk sekolah sekali ngan dia kat situ sbb ayah dh tk mampu nk bayar yuran sekolah islah masa tu...now dia dh anak 2..huhuhu..kalah aku..padahal aku y kawen dulu..ang dasyat tyah..hehehhe...tp selalu cntc ngan aku tk pernah miss lgsg..masa aku kawen dia la teman...sgup mai dr jauh..tq sahabat...



neh masa aku f5..haahah lawak toi la...neh faizah kawan bek aku jgk...now dia dh kawen dh & dh bambam sama ngan aku..hehehhee..


ha...y depan tu bff aku min..gila p mana pon asyik bekepit 2 org..smpai la keja pas spm pon sama2 gak..now dh kawen pon dgn paly..1 kelas gak..heheh...y tgh tu pilah sikecik comei...pon dh kawen...hehhe..masa neh f5..dh hujung taon dh pic neh..ms neh dok merdeka sikit2 dh sblm exam..hehhe


ha....saja bg kepala angpa teleng sikit..heheh..haaaa...nmpk dak sapa y dok depan tu..hehheeh..mr nasir aku la...since sekolah lg..ms neh tk cintan cintun dh ngan dia..kem topo neh...best..semua ada masa neh..


ha..teleng sekali la na..heheh..y neh pon kawan bek aku..bek sgt...sha ngan iz...hope tercapai la impian angpa nk kawen...heheheh...lapaq nasi minyak angpa dh oiiii....


heheehhe..teleng lg...sorry na...heheh...ha..neh la otai kelas 503..happening la masa neh smpai pening..hehhe...dr kiri gee,pali kaboi,mat nasetku,heheh,pariz,baqir..dh kawen dh pon..jan turit..kat belakang tu aku,pilah,ain & jon..hheheh..best sgt time neh...memg best..hhehe..now semua dh berjaya dgn kerjaya masing2...y mana tk kawen ag tu cepat2 la kawen na...syok pa kawen.hheh...


neh dgn min kt umah seni...dulu slalu lepak kat umah seni sbb seni qajin wat makan..heheh



hehhehe....


pali kaboi,min,pali cupin..hehehehh..lastly kawen gak kawan aku neh..hehhehe..min + pali cupin...yang pali kaboi tu tguu seni hehehhe.. cantik pic neh ..heheh..y kat belakang tu fitri..dh jd tentera dh..berkhidmat utk negara katanya...pion..dh jd tunangan org..


ha..neh...masa ari koko sekolah...bomba & penyelamat tu..dulu keja jd dami ja aku neh..kalau skang jd dami tktau la..mati dlm api sekali bomba y nk angkat aku..hehhehe...


neh la kelas kami dulu 503/04..rindu sgt time neh...huhhuu..

hmmmm..cukup dulu la setakat neh..t aku update ag ..bnyk ag kngan y nk kongsi neh..hehhhe...betoi ckp org2 lama..zaman sekolah lah zaman y kita selalu qasa nk diulang kebali..zaman y sgt sgt best,sukaria sana sini..zaman berangkat angkat,zaman cintan cintun ,zaman bff y terlalu baik....kot mana pon bekepit ja..skang dh tk sama mcm dulu..zaman keja berbeza dgn zaman sekolah...huhuhuu...anyway..tq kawan2 y bnyk coretkan kenangan masam manis dlm hidup aku...harap kita tk lost cntc k..syg semua...:)



6 comments:

  1. alamak malunya gambr tu hehe(hidayah)

    ReplyDelete
  2. muka xbole blah..sgtla selekeh hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehheh..mana ada kan muka suci lg bersih tu..masih kanak2 rebina ..ce tgk atiyah gagah je muka dia..heheheh

      Delete
  3. Hahahhaa..lawak aku baca..dami tu apa hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaha..patong yang org dok angkat ms wat latihan kebakaran...

      Delete