Sunday 14 July 2013

BLANKET

BLANKET :: 1SET BLANKET NB BRAND


Set blanket/towel
Bentuk towel adalah memanjang.
Sesuai utntuk dibuat sapu tangan.

1set ada 4design. Design pihak saya yang pilihkan. Anda cuma inform kepada saya jantina baby anda ye.

Design available ::
Boy
Unisex(lebih kepada design boy)
Girl


Harga :: Rm29/set (1set ada 4pcs)
Harga :: Rm48/set(1set ada 8pcs)


Postage::
Semenanjung ::Rm6
Sabah ::rm12
Sarawak :: rm9





BLANKET CARTER'S :: WITH HOODED


*Gambar Contoh*



Design akan dipilih oleh pihak saya kerana Blanket carter's with hooded ada lebih kurang 20 design.

Anda cuma perlu nyatakan jantina baby anda kepada saya, saya akan pilih design berdasarkan jantina baby anda.

Design terbuka untuk jantina :-
Boy(lelaki)
Girl(perempuan)
Unisex(pilihan akan lebih kepada design boy)



Harga :: RM27/PACK.



BLANKET CARTER'S :: 4IN1 (4HELAI 1PACK)

*Gambar Contoh*


Design akan dipilih oleh pihak saya kerana Blanket carter's 4in1ada lebih kurang 200 design.

Anda cuma perlu nyatakan jantina baby anda kepada saya, saya akan pilih design berdasarkan jantina baby anda.

Design terbuka untuk jantina :-
Boy(lelaki)
Girl(perempuan)
Unisex(pilihan akan lebih kepada design boy)



Harga :: RM37/PACK.

No comments:

Post a Comment